• Künye
Haber Uçur
Reklam
  • Anasayfa
  • İş Dünyası
  • Teknoloji
  • Lansman
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Mekan
  • Astroloji
Sonuç yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Anasayfa
  • İş Dünyası
  • Teknoloji
  • Lansman
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Mekan
  • Astroloji
Sonuç yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
Haber Uçur
Sonuç yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
Anasayfa Mekan

2024 yılında Bursa Kebap Evi 12 milyon ziyaretçi ağırladı

by Yazı işleri
06/01/2025
in Mekan, iş Dünyası
0
2024 yılında Bursa Kebap Evi 12 milyon ziyaretçi ağırladı
0
Paylaşımlar
8
Görüntelenme
Share on FacebookShare on Twitter

Türkiye’de ‘Casual Dining” restorancılığın önemli markalarından biri olan Bursa Kebap Evi, 2024 yılında yerli ve yabancı olmak üzere toplamda 12 milyon misafiri ağırladı. 2025 senesinde misafir sayısını 14 milyona çıkarmayı hedeflediklerini belirten Bursa Kebap Evi Yönetim Kurulu Başkanı M.Cem Helvacı, 2023 senesinde 125 olan şube sayımızı 150’ye çıkardık, açtığımız 25 yeni şubeyle bir önceki yıla göre şube sayısı bazında %20 büyüme gösterdiğini de sözlerine ekledi.

 

Yöresel ve dünya mutfağının vazgeçilmez tatlarını modern dokunuşlarla yeniden yorumlayan ve yurt dışında hızla büyüyen Bursa Kebap Evi, 2022 yılında olduğu gibi 2023 yılında da ihracatta gösterdiği başarı ile “Gastronomi Hizmetleri” kategorisinde ödül alan markalar arasında yerini aldı. Marka yurt dışında Almanya, İngiltere, Kanada, BAE, İran, Irak, Suudi Arabistan, Hollanda, Pakistan, Azerbaycan, Kuzey Makedonya başta olmak üzere 11 ülkede 23 şube ile hizmet veriyor. 2025 yılında ise yurt dışı şube sayısını 40’a çıkarma hedefinde…

 

“Ülke ekonomisine de önemli ölçüde katkı sağlıyoruz”

Hizmet ihracatı net döviz girdisi sağlaması, istihdam kaynağı olması ve katma değer yaratması nedeniyle ülke ekonomisinde büyük önem taşıyor. Hizmet İhracatcıları Birliği tarafından belirlenen, Türkiye ekonomisinin yükselen değeri olarak bilinen hizmet sektörlerinin değerlendirildiği “2023 Yılı İhracat Şampiyonları”nda Bursa Kebap Evi, “Gastronomi Hizmetleri” kategorisinde ödül alan markalardan biri oldu. Bursa Kebap Evi; yurt içinde 127, yurt dışında ise 23 şubesiyle hizmet veriyor. Almanya, İngiltere, Kanada, BAE, İran, Irak, Pakistan ve Suudi Arabistan olmak üzere toplamda 8 ülkeye başta et ürünleri olmak üzere Kestane şekeri, Kozahan Türk Kahvesi ve Kemalpaşa tatlısı gibi yan ürünleri dışında Bursa Kebap Evi franchise sistemini ve know-how’ını dünyaya ihraç eden marka, 2024 yılını 1 milyon 500 bin dolar ihracat ile kapattı. Marka, 2025 yılında ise ihracatta 2 milyon doların üzerini hedefliyor. Birbirinden özel lezzetleri en şık şekilde beğeniye sunan Türkiye’nin ödüllü iskender markası Bursa Kebap Evi Yönetim Kurulu Başkanı M. Cem Helvacı, “Kaliteli ürünlerimiz, yıllara dayanan tecrübemiz ve iyi hizmet anlayışımızla hem yurt içinde hem de yurt dışında yer alan şubelerimizde misafirlerimizi ağırlıyoruz. Her şubemizde standartlaştırdığımız kaliteli hizmet anlayışımızla müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmaya özen gösteriyoruz. Güçlü ve yenilikçi yönetim kadromuz ve başarılı franchise yapılanmamız sayesinde yurt dışında yatırımcıların güvenini kazanarak hızlı bir büyüme grafiği çizdik. Dünyanın dört bir yanında Türk mutfağının unutulmaz tatlarını beğeniye sunarken, ürünlerimizi de toplamda 8 ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Böylelikle Türk mutfağının eşsiz lezzetlerini tüm dünyayla tanıştırıyoruz. İhraç ettiğimiz hizmet ve ürünlerle ülke ekonomisine döviz kazandırıyoruz. Türk mutfağında önemli bir yere sahip lezzetlerimiz ve konseptimizle globalde

 

büyümeye devam ediyoruz. Bir Türk markası olarak Londra, Mannheim ve Toronto gibi dünyanın önemli marka şehirlerinde şubelerimizi açıyoruz. Bu başarı bizi gururlandırıyor. Aldığımız ödüller ile de daha emin adımlar ile yolumuza devam ediyoruz.  Bu yıl 1 milyon 500 bin dolar ihracat ile kapatıyoruz. 2025 yılında ise 2 milyon doların üzerinde ihracat hacmine ulaşma hedefindeyiz… Bunun yanı sıra yarattığımız istihdamla da ülke ekonomisine katkı sunuyoruz. Şu an yurt içinde 2.500, yurt dışında ise 300 kişiye istihdam sağlıyoruz. Aynı zamanda yurt dışında franchise anlaşması yaptığımız her yatırımcıya şubesinde en az 5 Türk vatandaşını istihdam etme şartı sunuyoruz.” dedi.

 

“Restoranlarımız ilgi odağı”

Yıllara dayanan tecrübesi, geniş menüsü, lezzeti ve şık konseptiyle yeme & içme sektöründe hızla büyüdüklerini belirten M.Cem Helvacı, “ 2024 yılında şubelerimizde 12 milyon kişiyi ağırladık. 2024 yılı için hedefimiz 14 milyon misafirimizi ağırlamak. Yenilenen konseptimiz ve geniş menümüz bizi diğer markalardan ayrışıyoruz. Menümüzde 100’de fazla ürün bulunuyor. Misafirlerimiz bu çeşitliliği seviyor ve markamızı ilgi odağı haline getiriyor. Tüm şubelerimizde öğle ve akşam yemeği saatlerinde huzurlu ve ferah atmosferimizde gençler, aileler ve çocuklar lezzetle yemeklerini yerken, keyifle vakit geçirip sosyalleşebiliyorlar..”

 

“Yurtdışı yatırımlarımıza devam edeceğiz”

Hedefledikleri stratejik pazarlarda en çok tercih edilen yeme-içme markalarından biri olmayı amaçladıklarını belirten M.Cem Helvacı, “Türkiye’de doğup global bir marka olmak, ülkemizdeki başarı yolculuğumuzu yurt dışında da devam ettirmek en büyük amacımız. Bir Türk markası olarak ülkemizi global pazarlarda da güçlü şekilde temsil etmeye devam etmek istiyoruz. Şu anda birçok ülkeden franchising talebi alıyoruz ve bu bizim için gurur verici… Avrupa ve Amerika kıtalarında daha çok ülke ve şehirde, devamında da Dünya’nın farklı coğrafyalarında Bursa Kebap Evi lezzetlerini misafirlerimizle buluşturmak öncelikli hedeflerimiz arasında yer alıyor. Bu büyümeyi yönetirken de sektöre yenilikler getirmeye ve yaptığımız her işi “Bursa Kebap Evi” imzası ile yapmaya devam etmek istiyoruz. Globalleşme vizyonuzmuzla 5 yıllık projeksiyonda yurt içinde 200, yurt dışında 75 olmak üzere 275 şubeye ulaşmak hedefimiz.. ”

 

“Ödüllü lezzetleriyle Türk mutfağını dünyada temsil ediyor”

2016 yılında Uluslararası Lezzet ve Kalite Enstitüsü (ITQI) tarafından gerçekleştirilen “Üstün Lezzet Ödülü’ne layık görülen marka, Ayrıca, Tarım ve Orman Bakanlığı başta olmak üzere birçok kurumun desteğiyle düzenlenen Güvenilir Ürün Zirve’sinde, Feed The Future Ödülleri’nin “Hazır Et Ürünü Kategorisi’nde ödül alarak ürünlerinin kalite ve lezzetini bir kez daha tescillenmiş oldu.

 

Tags: 2024 yılında Bursa Kebap Evi 12 milyon ziyaretçi ağırladıBursa Kebap EviM.Cem Helvacı
Önceki yazı

Grip tedavi edilmediğinde ağır sonuçlara neden olur

Sonraki Yazı

Kahve molası

Yazı işleri

Related Posts

Health Life Kurucusu Cihan Kılıç Aydın: “Türkiye’de ilk şifa turizmi demo projesini başlatıyoruz”
Sağlık

Health Life Kurucusu Cihan Kılıç Aydın: “Türkiye’de ilk şifa turizmi demo projesini başlatıyoruz”

by Yazı işleri
12/09/2025
Cihan Kılıç Aydın: “E-İmza, Çeviri Sektörünü Yapay Zekâya Karşı Korur”
iş Dünyası

Cihan Kılıç Aydın: “E-İmza, Çeviri Sektörünü Yapay Zekâya Karşı Korur”

by Yazı işleri
10/09/2025
Dört Kadın Girişimciden Bütünsel Sağlık Kampı ve Seminerleri
manset

Dört Kadın Girişimciden Bütünsel Sağlık Kampı ve Seminerleri

by Şükriye Tahir
02/09/2025
Pizza Italiante’de Operativo Zamanı
Lansman

Pizza Italiante’de Operativo Zamanı

by Yazı işleri
22/07/2025
Şehrin Meksikalısı, sahile indi…
manset

Şehrin Meksikalısı, sahile indi…

by Yazı işleri
21/07/2025
Sonraki Yazı
Kahve molası

Kahve molası

Kategoriler

  • Astroloji
  • Biyografi
  • Editörün Seçtiği
  • Güzellik – Estetik
  • iş Dünyası
  • Kültür – Sanat
  • Lansman
  • Magazin
  • manset
  • Mekan
  • Moda
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Yaşam

Etiketler

aleyna kalaycıoğlu Aşkı Hatırla Burak Yaka Calvin Klein Cansu Tosun Cihan Kılıç Aydın Danla Bilic demet akalın Demet Özdemir Doç. Dr. İsmail Ateş Dr. Astrolog Şenay Devi Dr. Taha Klinik Dr. Şekip Altunkan Ece Sükan Eylül çeviri Gülşen hamdi alkan Healglob health life Healt Life Huawei Hülya Avşar Kaspersky Maybelline New York Mehmet Günsür Melisa Döngel Merve Tüfekçi Emre NetWork Nur Fettahoğlu Pera Müzesi Prof. Dr. Özkan Demirhan Prof. Dr. Ünal Aydın Raffles İstanbul Rahmi M. Koç Müzesi Ranchero Selin Demiratar Selma Ergeç Tamev The Ritz-Carlton Victoria’s Secret zafer hacıbilal çeviri sepeti Şevval Şahin Şifa Köyü Şükriye Tahir
Haber Uçur

İş dünyası Teknoloji ve yaşam alanında gündemi takip edin

Kategoriler

  • Astroloji
  • Biyografi
  • Editörün Seçtiği
  • Güzellik – Estetik
  • iş Dünyası
  • Kültür – Sanat
  • Lansman
  • Magazin
  • manset
  • Mekan
  • Moda
  • Röportaj
  • Sağlık
  • Teknoloji
  • Yaşam

Son Haberler

  • Health Life Kurucusu Cihan Kılıç Aydın: “Türkiye’de ilk şifa turizmi demo projesini başlatıyoruz”
  • (başlıksız)
  • Şu Sıralar Dinleniyorum

2023 BCM

Sonuç yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Anasayfa
  • Teknoloji
  • iş Dünyası
  • Sağlık
  • Yaşam
  • Lansman

2023 BCM

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?